The voice 08

Oj oj oj .. Igår kväll asså.. Vart ska man börja?
Jag och josefin åkte in till stan halv 3och gick omkring lite, kollade i lite affärer osv. Sen så gick vi och ställde oss vid stora scenen och träffade Moa, julle och Danni. De va liksom 3 timmar kvar tills det skulle börja och de va full packat med folk!  Så vi stog där och trängdes i ungefär 1 timme. Sen orkade inte Moa, julle och danni mera så dom drog.
Så jag och josse är kvar och trängs med en massa folk som försöker komma närmre scenen, och jag,( som vart så jävla irriterad på folk som skulle börja knuffas och pressa,) började knuffa bort folk som försökte ta sig förbi oss med min lilla rumpa! xD De gick faktiskt rätt bra att stå där ett tag först, vi hamnade vid några killar som va rätt hjälpsamma, men sen när jag tappade min sko och folk började rycka i min påse orkade jag inte mer, så vi gick därifrån med killarna eller aa "gick" e fel ord, de gick inte att gå, folk knuffades och jag och josse som hade hållt varann i handen hela tiden för att inte komma bort från varann,  Kom bort från varann. Och vi kom bort från dom båda killarna också.
 PLUS att de gick inte att ringa någon från mobilen! Så jag gick och ställde mig vid ett ställde där det inte var så mycket folk för att försöka ringa josse och några andra. 
Efter ett tag så hittar den ena killen mig och vi börjar leta efter dom andra, vi hittade ena killen efter ett tag men fortfarande inte josefin! Jag hade lånat ena killens mobil innan och försökt ringa henne men de gick inte.. Men efter typ 5 minuter så ringer hon upp och jag berättar vart vi är och hon går dit. 
Efter det orkade vi inte gå tillbaka in i den där jävla folkmassan, så vi gick omkring med killarna lite och sen ville Josse köpa nått å dricka. Efter det så fick vi syn på en kompis, han e 2 meter lång, så han e ganska svår att missa! 
Så vi pressade oss fram till dom och kollade på Flo rida! 
Sen så hände det ju en massa andra grejer också, men dom ska jag nog inte skriva här i bloggen ;)  

Aja, skit rolig kväll förutom att jag har ett stort blåmärke på ena foten! 
Puss / mia  

Kommentarer
Postat av: 50@

hahahah, det va ödet som gjorde att jag hittade dig :P

2008-08-18 @ 10:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0