Trevligt trevligt

Hola! Kom precis hem från stan då.
På väg in träffar jag Julle och Virre på tåg perrongen och sen när jag går på tåget för att hitta josse så träffar jag Rebecka! Efter jag hittat josse och vi stigit av tåget och e på väg mot Gina så springer Ziza fram och skrämmer skiten ur oss!
Det visade sig att hon va i stan med Johanna, matilda och matilda, som vi hängde med ett tag och sedan lämnade för att gå iväg och shoppa lite grejer och sedan dra till ung 08 :) Trevligt trevligt . 
När vi fått nog av tråkiga ung 08 så letade vi upp dom igen och följde med dom och letade kläder, och jag som alltid e på världens flumm humör kommer på att jag vill visa josse och johanna hur duktig jag är på att ' Moon walka' och skriker ; KOLLA! JAG KAN MOON WALKA!" Och börjar göra moonwalk och så går de två "män" bakom oss och börjar as garva! hahahah, hmm, pinsamt? xD
Aja, mycket trevlig dag i alla fall : D Ska försöka ladda upp lite bilder på mina ny plagg lite senare.

Hare gött ;) / Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0