Trötter..

 Kom precis hem från träningen då,. Blää, är verkligen helt slut, först sprang vi intervaller i kusens och sedan joggade vi tilbaka till hallen för att ha träning där i ungefär 1 timme (?), och efter de så gick vi ut och gjorde par övningar i 30 min. 
 
De va lite roligt när jag va på väg till hallen och väntade på bussen så stod det två personer , en tjej och en kille, brevid mig, kan gissa på att dom va runt 19? Och så ringer killens, mobil han går och ställer sig några meter bort och helt plötsligt börjar han hoppa och skrika " Jag har blivit pappa! Jag har blivit pappa! Jag har en son! "
Hahah, de va hur gulligt som helst! De vart tydligen en liten pojke. Inte för att jag tror att någon av dom kommer läsa min blogg men ändå, Grattis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade fkt träning i en och en halvtimma ! :D

2008-08-13 @ 22:06:56
URL: http://joesefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0