my daay

Nää usch! Skrev ett långt härligt inlägg och sen när jag ska ladda upp de så försvinner de?! :O
Aja, ska förska skriva ett nytt, men kommer antagligen inte att bli lika långt.

Kom precis hem från en 2 timmar lång träning. Tränade en massa zone försvar där man måste prata väligt mycke, och så skulle vi spela lite också, och om vi inte pratade i försvar så fick vi ett litet straff. Nämnligen 50 armhävningar var! :D ååh, du är så snäll Jocke! Och efter de va de intervall time på IP! Yippe -.-

Aja, imorn ska jag i alla fall in på The voice 08 med en massa härliga människor, bla. min egna lilla PIA (www.joesefins.bloggg.se ) nice nice nice..
Nån annan som ska in kanske? :)

Men NU, mina små vänner ska jag hoppa in i duschen!
Hare gött / mia


Oj juste, för ni som inte redan vet så spelar jag basket.
Och Jocke = min tränare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0